Subject: Võru-Soo 110 kV õhuliini L052 põhiprojekt
From: "Kapanen, Matti" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 6 Mar 2025 14:06:57 +0200

Tere

Saadan teile esialgseks tutvumiseks ja kommenteerimiseks Võru-Soo 110 kV
õhuliini L052 põhiprojekti. Projekti saadan ametliku kooskõlastuse
saamiseks läbi EHRi, kui meil on trass erinevate asjast huvitatud
osapooltega kooskõlastatud.

Palun kommenteerida mastide asukoha ja trassi valiku sobivust.

Projektiga saab tutvuda, kui see alla laadida järgnevalt lingilt:
<https://leonhardweiss-my.sharepoint.com/:f:/g/personal/m_kapanen_leonhard
-weiss_com/EntUb-abKfJOvkkJsDlsvXUB5OyDtX25rUZK3x9bOdzVOA?e=cOi39E>
https://leonhardweiss-my.sharepoint.com/:f:/g/personal/m_kapanen_leonhard-
weiss_com/EntUb-abKfJOvkkJsDlsvXUB5OyDtX25rUZK3x9bOdzVOA?e=cOi39E

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

Energeetikaehituse divisjon

Projekteerimisosakond

Matti Kapanen

Vesse 8, 11415 Tallinn

Tel. +372 5854 5446

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.leonhard-weiss.ee/> http://www.leonhard-weiss.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.